Hallitus 31.12.2018

Syntymävuosi: 1957
Kotipaikka: Punkalaidun, Suomi
Koulutus: Koneinsinööri, eMBA
Keskeinen työkokemus: Saarioinen Oy: toimitusjohtaja 2007-2016, Artekno Oy: hallituksen puheenjohtaja 2011-2016, Saarioinen Eesti Ou: hallituksen puheenjohtaja 2007-2016, Saarioisten Säilyke Oy: toimitusjohtaja 1997-2006, tehtaanjohtaja 1992-1997, Saarioinen Oy: tuotantopäällikkö 1985-1992, Nokia Kaapeli: tuotantoinsinööri 1981-1985
Hallituksen jäsenyys: jäsen vuodesta 2017, puheenjohtaja 21.3.2018 alkaen
Keskeisimmät samanaikaiset luottamustehtävät: Eräkontti Oy: hallituksen puheenjohtaja, D.J. Wadenin rahasto: hallituksen jäsen, 4H-säätiö sr: hallituksen puheenjohtaja, Kalaneuvos Oy: hallituksen puheenjohtaja, Keskuskauppakamari: kauppatapalautakunnan jäsen, Suomen Metsästäjäliitto: varapuheenjohtaja, Työttömyysvakuutusrahasto: hallintoneuvoston jäsen, Sallila Energia Oy: hallintoneuvoston jäsen
Osallistuminen kokouksiin: hallitus 19/19, palkitsemisvaliokunta 3/3, tarkastusvaliokunta 6/6
Omistus Raisiossa: sarja V 15 544 kpl*

Varapuheenjohtaja
Kari Kauniskangas
Syntymävuosi: 1962
Kotipaikka: Helsinki, Suomi
Koulutus: KTM
Keskeinen työkokemus: Fiskars Oyj Abp: toimitusjohtaja 2008 - 2017, Amer Sports Oyj Abp: Talvi- ja Ulkoiluliiketoimintayksikön vetäjä 2007, Konsernin myynti- ja jakelujohtaja 2004 - 2007, Amer Sports Europe GmbH: toimitusjohtaja 1999 - 2004
Hallituksen jäsenyys: jäsen ja varapuheenjohtaja 21.3.2018 lähtien
Keskeisimmät samanaikaiset luottamustehtävät: Royal Design Group Holding AB: hallituksen
jäsen, O.Mustad & Son A.S.: hallituksen puheenjohtaja, Veho Oy Ab: hallituksen jäsen,
L-Fashion Group Oy: hallituksen jäsen, Antti Ahlström Perilliset Oy: hallituksen jäsen
Osallistuminen kokouksiin: hallitus 15/15, tarkastusvaliokunta 4/4
Omistus Raisiossa: sarja V 1 969 kpl

Erkki Haavisto
Maanviljelijä
Syntymävuosi: 1968
Kotipaikka: Raisio, Suomi
Koulutus: MMM, agronomi
Keskeinen työkokemus: maa- ja metsätalousyrittäjä vuodesta 1993
Hallituksen jäsenyys: jäsen vuodesta 2004
Keskeisimmät samanaikaiset luottamustehtävät: Metsänhoitoyhdistys Lounametsä: hallituksen varapuheenjohtaja, Raisio Oyj:n Tutkimussäätiö: hallituksen jäsen, Salaojituksen Tukisäätiö s.r.: hallituksen varapuheenjohtaja, Turun Seudun Osuuspankki: hallituksen jäsen, Turun Yliopisto: neuvottelukunnan jäsen
Osallistuminen kokouksiin: hallitus 19/19, palkitsemisvaliokunta 6/6
Omistus Raisiossa: sarja K 364 940 kpl ja sarja V 148 653 kpl

Leena Niemistö
Hallituksen varapuheenjohtaja, Pihlajalinna Oyj
Syntymävuosi: 1963
Kotipaikka: Helsinki, Suomi
Koulutus: LT, fysiatrian erikoislääkäri
Keskeinen työkokemus: Pihlajalinna Oyj: varatoimitusjohtaja, lääkärikeskukset ja erikoissairaanhoito -segmentin johtaja 2013-2016, vanhempi neuvonantaja 2016-2017, Dextra Oy: toimitusjohtaja 2003-2016, Orton Oy: fysiatrian erikoislääkäri 1997-2004
Hallituksen jäsenyys: jäsen vuodesta 2017
Keskeisimmät samanaikaiset luottamustehtävät: Stockmann Oyj: hallituksen varapuheenjohtaja ja nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan jäsen, Pihlajalinna Oyj: hallituksen varapuheenjohtaja ja tarkastusvaliokunnan jäsen, Elisa Oyj: hallituksen jäsen ja nimitys- ja
palkitsemisvaliokunnan jäsen, Suomen Messut Osuuskunta: hallituksen jäsen, Suomen Kansallisooppera ja -baletti sr: hallituksen puheenjohtaja, Oopperan ja baletin tukisäätiö sr: hallituksen puheenjohtaja, Henna ja Pertti Niemistön Kuvataidesäätiö Ars Fennica sr:
hallituksen varapuheenjohtaja ja palkintolautakunnan puheenjohtaja, Maanpuolustuskurssiyhdistys ry: hallituksen jäsen, Suomen Kulttuurirahasto sr: hallintoneuvoston jäsen, Suomen Lääketieteen säätiö sr: neuvottelukunnan jäsen, Partiosäätiö
- Scoutstiftelsen rs: neuvottelukunnan jäsen, Ortopedian ja Traumatologian tutkimussäätiö sr: hallintoneuvoston jäsen
Osallistuminen kokouksiin: hallitus 19/19, tarkastusvaliokunta 5/6
Omistus Raisiossa: sarja V 3 574 kpl

Ann-Christine Sundell
Senior Advisor
Syntymävuosi: 1964
Kotipaikka: Parainen, Suomi
Koulutus: Filosofian maisteri
Keskeinen työkokemus: PerkinElmer Oy: johtaja, Strategic Business Enterprise (SBE) Genetic Screening 2000-2010, segmenttijohtaja, myynti- ja markkinointijohtaja 1999-2000, markkinointijohtaja 1999, tuoteryhmäjohtaja 1996-1998
Hallituksen jäsenyys: jäsen vuodesta 2015
Keskeisimmät samanaikaiset luottamustehtävät: Revenio Group Oyj: hallituksen jäsen, Medix Biochemica Group Oy: hallituksen puheenjohtaja, Serres Oy: hallituksen puheenjohtaja, Ledil Oy: hallituksen jäsen, Ledil Group Oy: hallituksen jäsen, Immunovia Ab (Ruotsi): hallituksen jäsen ja palkitsemisvaliokunnan puheenjohtaja, Blueprint Genetics Oy: hallituksen jäsen, Biocartis Group NV (Belgia): hallituksen jäsen ja palkitsemisvaliokunnan jäsen
Osallistuminen kokouksiin: hallitus 19/19, palkitsemisvaliokunta 6/6
Omistus Raisiossa: sarja V 6 343 kpl